گروه بزرگ ایران میل
دانلود Angry Birds v2.0.2 - بازی پرندگان خشمگین
(90/10/22) تغییرات:

نسخه جدید بر روی سایت قرار گرفت!

بازی

پرندگان خشمگین یک بازی مهیج و سرگرم کننده است که پس از ارائه این بازی برای گوشی همراه و تبلت ها رکورد های فروش شکسته و به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شد که دارای بیش از 240 مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
دانلود Prince of Persia 3: The Two Thrones - بازی شاهزاده ایرانی 3، تخت های روان

داستان

Prince of Persia 3: The Two Thrones

که قسمت سوم از

بازی

های شاهزاده ایرانی می باشد، از این قرار است که وقتی شاهزاده به شهر می رسد متوجه می شود که شهر غرق در آتش است. در نزدیکی شهر کشتی شاهزاده مورد حمله قرار می گیرد و کشتی غرق می شود و سربازانی که Babylon را تصرف کرده بودند Kaileena را با خود می برند. شاهزاده به کمک او می شتابد اما Vizier (عامل تمامی این مشکلات) که قول قدرت را داده است Kaileena را می کشد و به موجودی جاودانه تبدیل می شود و شن های زمان مجدداً آزاد می شوند. در این گیر و دار خنجر زمان (The Dagger of Time) به دست شاهزاده می افتد و به صورت ناگهانی خود شاهزاده هم تبدیل به یک نیمه Sand Creature می شود که فقط شکل و شمایل او عوض شده ولی عقل او سر جایش است. شاهزاده تصمیم می گیرد تا همه چیز را درست کند و شهر را به حالت اولیه ی خود در بیاورد ولی ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
دانلود FlatOut 3: Chaos And Destruction - بازی مسابقات بی قانون فلت اوت 3

بازی

فوق العاده زیبا و اکشن

FlatOut 3 Chaos And Destruction

که توسط کمپانی Team 6 Studios ساخته شده وشرکت Strategy First Inc آن را منتشر نموده است ، سومین نسخه از سری بازی های FlatOut انتشار یافت و این خبر خوبی برای طرفداران بازی های مسابقه ای به سبک خشن و درگیرانه است در نسخه جدید شاهد تغییرات بسیار زیادی هستیم که از عمده ی آنها می توان به قرار دادن یک موتور

گرافیک

ی فوق العاده و همچنین پیشرفته شدن مراحل اشاره کرد ، تخریب پذیری به شکل فوق العاده ای بالا بوده و شما قادر هستید شی های زیادی را نابود کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
دانلود Prince of Persia 2: warrior within - بازی شاهزاده ایرانی 2، جنگجوی زمان

سال ها بعد از انتشار

بازی

پرطرفدار "شاهزاده ایرانی، شن های زمان" نسخه دوم بازی یا

Prince of Persia 2: warrior within

که بیشترین فاکتوری که در آن به چشم می آید خشونت است، منتشر شد. داستان بازی در ادامه نسخه اول پیگیری شده و شاهزاده بازهم به دنبال ماجراجویی خاص خودش می باشد و در این راه هیچ عاملی نمی تواند مانع پیشروی این ایرانی اصیل شود. داستان این قسمت پس از اتفاقات The Sands of Time به وقوع می پیوندد و شاهزاده ما به سرزمین مادری خود بابل برگشته است. اما هیچ چیز آن گونه که باید، پیش نمی رود و با توجه به اتفاقات رخ داده در The Sands of Time مشکلات بسیاری برای او پیش می آید او تحت تعقیب موجودی به نام Dahaka می باشد و جز یک راه، چاره ای دیگر برای خود نمی بیند! او راهی جز رفتن به جزیره زمان که در آن Hourglass of Time ساخته شده است ندارد به همین علت به همراه سپاهیان خود به وسیله کشتی، رهسپار جزیره زمان می شود تا با رفتن به گذشته از ساخته شدن Sands of Time جلوگیری کند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
دانلود Angry Birds Rio v1.4.0 - بازی پرندگان خشمگین ریو
(90/10/22) تغییرات:

نسخه جدید به روی سایت قرار گرفت!

چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند!


در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده - دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 83
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 20223
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


&autostart=1&autoreplay=1&showtime=1&volume=100&volumecolor=0xBE7FAB&equalizercolor=0xBE7FAB&theme=violet" />

iran mail group